środa, 7 marca 2012

Oddam Konto na MSP!!!

Pewnie nie raz słyszałeś/aś że ktoś mówi Ci że odda tb konto z 19 /20 a moze nawet i 18 lvl ale ogulnie z dyzym lvl i żeby się z tobą wymienił. I oczywiście ty się zgadzasz bo masz mniejszy lvl a oferta brzmi kusząco. Więc podajesz swoje hasło a on/a ci swoje. Hasło jest prawdziwe i twoje też. Cieszysz się w niebo wzięcie!!! Skaczesz i tak dalej...No ale tu nagle patrzysz haslo jest zle wiec myslisz o mailu bo go zapamietalas/es Lecz też jest zły. Więc pomyślisz oszukali mnie ale mam nadal swoje hasło. Więc wchodzisz na swoje konto jest zle haslo. Potem patrzysz i email. Więc zostajesz bez niczego. :( Nie daj się oszukać i miej swoje konto!

P.S. Jak ktoś zmieni Ci hasło i email to piszesz do moderatorki pod ten email invite33@moviestarplanet.com Chyba taki ale nie jestem pewna. Ale do konkretów. Piszesz że ktoś ci ukradl konto <Tu podajesz nick> I żeby moderator ci dal haslo. Oni ci daja i wszystko cacy :D
Jeszcze przypomne dla pewnosci. Jeżeli zrobisz tak na innym koncie i moderator sie dowie ze konto nie jest twoje i pewnego dnia wejdziesz na msp i nie bedziesz mogl sie zalogowac to znaczy ze cie wykryli. Więc nie radze.
PAPAPAPA!!!!

Mówiłam że jak wpadnie mi coś do głowy to napisze więc tak napisała do mnie jedna dziewczyna mówiąc tak...


Oczywiście moje hasło nie było prawdziwe ani jej bo sprawdzalam! Żart ja nie oszukuje! I to jest jedna rozmowa po kolei dla mniej kumatych.

3 komentarze: