poniedziałek, 5 marca 2012

Sposób na kaskę :D

Dużo os. z MSP się pytają "Jak zdobyłaś taki duży lvl" albo "Jak Ci tyle os. ogląda filmy ?."
A więc postanowiłam zrobić o tym post :) Wiem że każdy może myśleć że dużo os. z MSP "Ogląda mi filmy" Ale to nie jest prawda niestety :( Lecz naszczęsćie mam pare tekścików "Jak zachęcić do ogl. Ci filmów" Metoda jest prosta i myślę skuteczna :D Piszesz tylko na CTR tak:
Jak film to komedia:
"Obejrzyj np. "Zosia i Psosia" (Zalezy jaki tyt. nosi twoj film) Nawet nie zaczniesz go ogladać a już spadniesz z krzesła ze śmiechu albo Pęknie Ci brzuch ze śmiechu.! (Wybierz to co ci się podoba :)
Jak to dramat:
"Obejrzyj np.Little śmierć" Zobacz co się stanie np. Z Oliwią. Czy Dostanie wolność i wyczyści swoje imie  ?. A może nie ?. Zobacz to w tym odc. (Napisz tam w podkreslonym tekście opis filmu :)

Ale też jest innym prostrzy jeszcze sposób :D
Jaki  pytacie ?. A prostrzy chyba od tamtego. A więc przejdę do konkretów.
Robisz sobie nie potrzebne konto (Najlepiej z potwierdzonym mailem) I oglądasz wszystkie swoje filmy! rosty prawda ?.
To tyle narazie!
Powiedziałam że powiem jak mi inny sposub do głowy wpadnie to powiem wam o nim. A więc ten pomyśl to taki że wchodzisz na ten link <KLIK> I wyświetlają ci się nicki os. na MSP Ty wpisujesz te nicki w wyszukiwarce. Oni mają dużo zwięrząt tak zbierasz kaskę :D Naciskając zwierzaki! Sprytne nie ?.
Powodzenia!
P.S. Na MSP Nie ma kodów!!! A jak ściągasz jakiś program na kase lvl i tak dalej to się spodziewaj pana zabierającego cb lub rodziców do więzienia na zawsze.
Dziękuję...;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz